Thursday, October 25, 2007

Workshop continued

Kreeg vandaag helaas bericht dat de workshop deze komende zaterdag niet door gaat. Jammer! Al is het ergens maar goed ook - ik zit namelijk in de lappenmand; heb sinds maandagavond hoge koorts en blijk een infectie te hebben die me goed ziek maakt. Sinds vandaag eindelijk medicatie ervoor. Voorlopig zal ik wel niet aan al te veel craften toekomen.. :(

**

Today I recieved notice that the workshop this coming saturday has been cancelled. Pity! Although maybe it's a good thing since I am currently very ill at home. Am running a high fever since monday evening and apperently an infection has taken the better of me. I finally got some meds for it today so hopefully i'll start feeling better soon. I doubt I'll be doing a lot of crafting the coming days :(

1 comment:

Hetty said...

Hallo Ester,
Je vroeg je af wat een brayer is.
Het is een soort rol waarmee je inkt op je papier rolt.
Hier is een link, dan kun je het zien:
http://www.stampinback.nl/N_frame.html?http://www.stampinback.nl/
Heb je er nog vragen over, dan kun je me gerust mailen hoor!
Hetty
hetty.sanders@orange.nl

Post a Comment

Thanks for leaving me a note, I always enjoy reading them!! *** Bedankt voor je reactie, ik lees ze altijd met veel plezier!!